4 Νοε 2016

Η μουσική, κατά διαόλου

Διάβαζα στο rocking.gr για τις μπάντες που θα παίξουν το 2017 στο περίφημο Download Festival. Δείτε μεταξύ άλλων κάτι ονόματα:

Five Finger Death Punch,
Of Mice & Men,
Sleeping With Sirens,
Motionless In White,
Every Time I Die,
The Story So Far


 Κάτι δε μου άρεσε και προσπαθούσα να συνειδητοποιήσω τι. Τελικά είναι τα μαλακισμένα ονόματα, εδώ δεν μπορούν να γράψουν ένα τραγούδι της προκοπής και μου θέλουν και πιασιάρικα , μπάνικα ονόματα. Τι μαλακίες είναι αυτές ρε καραγκιοζάκια. Πριν χρόνια είχα γράψει για τα μαλακισμένα ονόματα ελληνικών μπαντών όποιος παρακολουθεί και θυμάται...

 Έγιναν και τα ονόματα μόδα λοιπόν και έτσι όπως πάμε από τα απλά λιτά ονόματα όπως KISS, AC/DC, DIO , MOTORHEAD, METALLICA θα καταλήξουμε σε σιδηρόδρομους που θα κλέβουν από εδώ και από εκεί.

 Λοιπόν που λέτε μάγκες και μιας και έχω όρεξη πάρτε 2-3 ιδέες από εμένα να γουστάρετε:

Living with Cancer
Fucking everyone that opposes me
The day the bitch left me
Let's fuck now, life is short

 Παίδες the sky is the limit, εμπρός ονοματίστε κι εσείς τη νέα σας μπάντα. Όσο πιο μαλακία το όνομα, περισσότερες ελπίδες να γίνετε γνωστοί.....


 Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ...