23 Απρ 2014

With compliments

Ήταν αρχές μεγάλης εβδομάδας όταν μίλαγα με το "βύσμα" μου στη SONY, τον άνθρωπο που πάντα φρόντιζε να έχω σε τιμή χοντρικής ότι συσκευή SONY ήθελα... αυτό ανά τα χρόνια με βόλεψε πολύ γιατί είναι γνωστό σε όλους ότι είμαι SONY fanboy... Κουβεντιάζαμε λοιπόν και του έλεγα πόσο πολύ θα ήθελα να μου έδινε η SONY ένα εισιτήριο για τον τελικό Champions League (γελάστε... είναι γνωστό απωθημένο) εξάλλου τόσα χρόνια, τόσα μoντέλα τοσα λεφτά τόση θετική διαφήμιση από μέρους μου... Κούνησε το κεφάλι συγκαταβατικά... Τελικά δεν προέκυψε αν και μεγάλος χορηγός του τσαμπιολί η SONY, το ελληνικό κομμάτι είναι ο φτωχός συγγενής...

Όμως, λίγες ημέρες μετά... κατευθείαν από την SONY... ένα αναπάντεχο Πασχαλιάτικο δώρο... με ευχαριστίες...

Ευχαριστώ SONY... ευχαριστώ πολύ!
 
 
 
10 χρόνια έχω να φορέσω ρολόι...

 
Γελάστε μαζί μου αφού διαβάσετε αυτό ΕΔΩ το προηγούμενο post μου...