16 Απρ 2014

Hailing from parts unknown...


Βλέποντας τον παρακάτω φόρο τιμής στον Ultimate Warrior,  όταν ακούστηκε η εισαγωγική μουσική του - το καταπληκτικό Unstable- πραγματικά περίμενα ότι ξαφνικά από κάπου θα βγει και θα αρχίσει να τρέχει , θα ανέβει στο ρινγκ να ταρακουνήσει τα σκοινιά...




ακόμα δεν έχω πιστέψει ότι ο μέγιστος Ultimate Warrior δεν είναι πιά μαζί μας...

πήγε να βρει τον Macho man...


έβλεπα στο παραπάνω αφιέρωμα πως μίλαγαν ο triple H και ο Hulk Hogan για τον Warrior λες και δεν υπάρξε ποτέ το κατάπτυστο "documentary" του WWE, "the self destruction of the Ultimate Warrior", όπου επειδή δεν συμφώνησε τότε μαζί τους να βγει dvd  με τους αγώνες του, έβγαλαν αυτή την πουτσιά, που όλοι συστηματικά τον κοροίδευαν κλπ... πρόλαβε και απάντησε κατά την είσοδό του στο Hall of fame 2014 όμως... αναφέρθηκε στον triple H και την μαλακοατάκα του "Μέσα σε πέντε λεπτά κατάλαβα ότι ο τύπος ήταν μαλάκας"... ΣΙΓΑ.ΡΕ.ΤΡΙΠΛ.ΕΙΤΣ.ΠΑΠΑΡΑ. Σώγαμπρε... ούτε στο δαχτυλάκι του δεν τον φτάνεις... όταν ο κόσμος φώναζε "one more match" προφητικά απάντησε "No more matches, you have to know when to stop"...

Αλλα το καλύτερο το φύλαξε όταν είπε το γαμάτο δεν καταλαβαίνω τι το διαφορετικό έκανα από όλον τον υπόλοιπο κόσμο σήμερα... όλοι στα social media κάνουν το δικό τους gimmick... εγώ το έκανα στο ρινγκ... πόσο δίκιο είχες ρε Warrior... μου έρχονται στο μυαλό ανθρωπάκια και γκομενάκια που παριστάνουν κάποιους στα σκατοπροφίλ τους... την πλασταδούρα και την υποκρισία... Να πας στο καλό...


υ.γ. τέτοια φρίκη με χαμό "celebrity", ούτε με τον Michael Jackson και τον Ronnie James Dio δεν έχω ξαναπάθει... μάλλον επειδή ο Dio Μπήκε στη ζωή μου στα 16, ο Jackson στα 14, αλλά ο warrior στα 12.... (με τον Θανάση Βέγγο θα την είχα ακούσει γερά αλλά η πολύ δουλειά που είχα εκείνο το διάστημα με έκανε και το πέρασα ξώφαλτσα...).


υ.γ.2. πρώτη φορά ζήλεψα tattoo... η μικρή κόρη του Steven Tyler των Aerosmith χτύπησε tattoo το face paint του warrior... εγώ περιορίστηκα στο ringtone του κινητού μου....unstable...