8 Απρ 2014

Για λίγη ώρα ήμουν και πάλι 12 ετών...




Τι παρέλαση και αυτή ... Wrestlemania 30 και ήταν όλοι εκεί... από καιρό έχω παρατήσει να παρακολουθώ wwe... από εκεί που έβλεπα και τα εβδομαδιαία shows τώρα πιά βλέπω μόνο Royal rumble & wrestlemania, μιά φορά το χρόνο... φανταστείτε την έκπληξή μου όταν είδα τον τιτάνα Hulk Hogan, να μπαίνει στο ρινγκ, σαν οικοδεσπότης της WM30... παρά την ηλικία του, παρά την κατάστασή του... και καπάκια Stone Cold & The Rock... συγκίνηση... το θέαμα προχώρησε και όταν έρχεται η ώρα του Hall of fame 2014 βλέπω τιμώμενο πρόσωπο τον ultimate warrior.... τι λε ρε πούστη μου... όλα γίνονται σε αυτή τη μπίζνα... εχθροί ξαναγίναν φίλοι, εκεί που υπήρχαν μπουνιές φύτρωσαν αγκαλιές...δε με νοιάζει δε στέκομαι εκεί... ευχαριστώ γιατί για λίγη ώρα ήμουν και πάλι παιδί...


Ο ultimate warrior τότε...
Ο ultimate warrior κατά την είσοδό του στο hall of fame 2014

θυμήθηκα WM6... hogan vs warrior... θυμήθηκα πολλά...


mega έκπληξη το αήττητο του Undertaker... κανείς δεν περίμενε να σπάσει χτες... και έγινε και αυτό... και ο τρόπος που το διαχειρίστηκαν ήταν καταπληκτικός... με το μέτρημα του 3, ούτε μουσική του νικητή ούτε τίποτα... βουβαμάρα, όλοι περίμεναν κάτι να γίνει, αλλά τίποτα δεν έγινε... ο undertaker....απλά... έχασε.... ΓΑΜΩ τις στιγμές....


Τον καθάρισε ο Brock Lesnar