1 Μαρ 2007

Πρεζόνι πολυτελείας

Ημουν τις προάλλες Ψυρρή με 2 κοπέλες,είχε καλή μέρα και αράζαμε στα τραπεζάκια έξω ενός αγαπητού μας μεζεδοπωλείου. Κατά τη διάρκεια της γνωστής παρέλασης Πακιστανών, γύφτων, κλεφτρονιών σκάει και το πρεζόνι. (σε πραγματικά άθλια κατάσταση)

-Θέλω ψιλά
-Δεν έχουμε ψιλά
-Καλά, μου δίνετε κανά τσιγάρο

(πάνω στο τραπέζι μας υπήρχαν 2 πακέτα, 1 Gauloises και ένας άσσος φίλτρο)

Βγάζει η μία κοπέλα ΔΥΟ άσσους φίλτρο από το πακέτο της και του τα δίνει. Αυτός δεν τα παίρνει, τα κοιτάει περνάνε 5-10 δευτερόλεπτα και λέει

-Μπορείτε να μου δώσετε απο τα Gauloises?

Βγάζει 2 Gauloises λοιπόν η άλλη κοπέλα από το πακέτο της του τα δίνει και αυτός αποσύρεται ικανοποιημένος...

Οι κοπέλες δεν πολυέδωσαν σημασία εγώ όμως τρελάθηκα ρε σεις... κοιτάτε εδώ πράματα... ελιτιστής και στο χείλος του γκρεμού... πρεζόνι με γούστο... εδώ καλά-καλά δεν ξέρει αν αύριο θα ζει και μου θελε και Γκολουά γαμώ το κερατό μου.

Είναι μετά να απορείς πως κατάντησε έτσι????