26 Ιαν 2015

26 Ιανουαρίου - μιά σπουδαία μέρα....

...όχι για αυτό που σας περνάει από το μυαλό... αλλά γιατί γιορτάζω!!!!!!


ε και μιάς και γιορτάζω δεν πρέπει να κάνω ένα δωράκι στον εαυτό μου; μετά λοιπόν από σοβαρή σκέψη και συνειδητοποιώντας ότι στην ουσία ο μόνος χώρος που ακούω τη μουσική μου, είναι το αυτοκινητό μου, αποφάσισα να αναβαθμίσω το στερεοφωνικό του και να αντικαταστήσω το τίμιο Blaupunkt RD4 που φόραγε από τη μάνα του.

Μία μάρκα φυσικά υπήρχε στο μυαλό μου... το θέμα ήταν το μοντέλο... αυτό που με κάλυψε απόλυτα είναι το MEX-N4000BT ένα απίθανο τεχνολογικό επίτευγμα που κόστισε μόλις 117€, συνεργάζεται τέλεια με τον εγκέφαλο τιμονιού του C4 THP και αναβάθμισε κατακόρυφα την δυνατότητα μου να έχω διαθέσιμη όλη τη μουσική μου όποτε θέλω...



το 64gb usb έχει τις κυριότερες δισκογραφίες πάνω... to NFC & bluetooth μου επιτρέπουν να μιλάω και να κάνω κλήσεις πραγματικά hands free... μπορώ ακόμα και να streamάρω μουσική από το google music ή να χρησιμοποιήσω το κινητό μου σαν τηλεκοντρόλ...

Τηλεκοντρόλ... αφής...!!!! οι τύποι στη sony το έχουν τερματίσει!!
 
κούκλα!
 


με όλα αυτά απορώ πως και δεν το είχα σκεφτεί νωρίτερα...