12 Νοε 2014

Ο ορισμός του copy-paste!!!!



Νταξ οι τύποι το τερμάτισαν!!! Πανέξυπνο αυτό που έκαναν... και εξηγούμαι... το περσινό Assassins creed IV black flag ήταν τεράστια επιτυχία... 10/10, άριστο!... το καταευχαριστήθηκε ο κόσμος! Και τι κάνουν οι τύποι το παίρνουν copy paste... αλλάζουν τον καιρό (χιόνια), αλλάζουν την περιοχή (Βόρειος Ατλαντικός αντί Καραιβική) αλλάξαν τους χαρακτήρες τις φωνές και τα γραφικά και κατά τα άλλα το παιχνίδι είναι το ίδιο!!! Παρόμοια quests, ίδια ακριβώς collectibles, ίδια ακριβώς menus... χαχαχα. Το ονόμασαν Assassins Creed Rogue και του κόλλησαν και ταμπέλα τιμής 70€

Καλά ξηγήθηκαν... η μηχανή που ανέπτυξαν είναι τόσο γαμάτη που κατάφεραν και έβγαλαν νέο παιχνίδι στην ουσία...εγώ δεν έχω πρόβλημα το black flag το ξεζούμισα... και θα έχω και κάτι να παίξω φέτος στον ελαχιστότατο ελεύθερο χρόνο μου...

Το καλύτερο από όλα είναι ότι το Assassins Creed Rogue, το βγάζουν μόνο για PS3 & XBOX360 και το Assassins Creed Unity μόνο για τα νέα PS4, XBOXONE και PC... και ρε πούστη μου χρονικά είναι τοποθετημένο τέλεια.. Γαλλική επανάσταση κλπ... Παρίσι...



οπότε αν το σηκώσει το τίμιο τετραετίας πισί μου, θα έχω την ευκαιρία να παίξω 2 assassins σε μιά χρονιά!!! γιούπι!!!! (ή μήπως να παω να πάρω PS4?)