4 Αυγ 2014

Ένα όνειρο που θα γίνει πραγματικότητα!!! Μία δεύτερη ευκαιρία που άξιζα!!!

Σας τα έχω σπάσει τα @@... όλοι το ξέρετε ότι αγαπάω Running Wild... ότι είναι το συναυλιακό μου απωθημένο... ότι έχασα την τελευταία τους αποχαιρετιστήρια συναυλία στο Wacken open air 2009...



ότι πάντα μέσα μου περίμενα να επιστρέψουν...

και αυτό έγινε σιγά σιγά... πρώτα έβγαλαν 2 δίσκους... μετά ... στις 2/8/2014 που τελείωσε το Wacken 2014 ανακοινώσαν την μία και μοναδική τους εμφάνιση στο Wacken open air 2015!!!!!!!!

πήρα την δεύτερη μου ευκαιρία... θα κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα...

ήδη έχω κλείσει το εισιτήριό μου... μπορώ με ησυχία να συνεχίσω τη ζωή μου... γνωρίζοντας ότι 30/7/2015-2/8/2015 θα βρίσκομαι στη Μέκκα του μέταλ...ξανά... να απολαύσω (μάλλον με δάκρυα στα μάτια) τον τελευταίο πειρασμό... το μεγάλο απωθημένο...