20 Μαΐ 2014

10 χρόνια olatsaba, bonus questions!!

Ζωντάνεψε το freemail μου μετά το προηγούμενο "επετειακό" post, ψοφάτε για τέτοια ε;
πάρτε μερικές απαντήσεις ακόμα σε mail που μου στείλατε:


Αναγνώστης: Για το game of thrones δεν έχεις γράψει ποτέ, τίποτα!
xenbast: Το game of thrones είναι για την τηλεόραση ότι είναι το star wars για τον κινηματογράφο. Σε κάλυψα;

Αναγνώστης: Ξεκόλα με το εκεί που έχω ταξιδέψει εγώ
xenbast: Είσαι γάβρος, άμπαλος ή άσχετος/η; Το σλόγκαν το πήρα από το σύνθημα

"Εκεί που έχω ταξιδέψει εγώ, μαζί με τον Παναθηναικό, δεν το ΄δατε ποτέ σας ρε μαλάκες, στο πιό τρελό σας όνειρό".

Και να σου πω και κάτι, έχω ταξιδέψει και με τον Παναθηναικό παρέα με τον dimkary, στην Ισπανία, έξω από την Βαλένθια, εναντίον της Βιγιαρεάλ το 2009, δες ΕΔΩ και ειδικά ΕΔΩ. Βέβαια τότε πόσταρα ελάχιστα πράγματα, αλλά το υλικό και οι αναμνήσεις που έχω δεν ξεχνιούνται ποτέ... Θυμάμαι στο ημίχρονο πόσοι με έπαιρναν τηλέφωνο και μου έλεγαν για το κανονικό γκολ του Καραγκούνη που δε μέτρησε... Θυμάμαι τη γκολάρα μας, όλα τα θυμάμαι...

Αναγνώστης: ����� ��� ���� �����, ����� ��� ��� ���� ���� �� ��� ��������.������������� ������
xenbast: ������������, ������������, �����������!!!!!!!!


.............και το καλύτερο mail που έχω λάβει ever....είναι διαμάντι και δεν τολμώ να το αγγίξω...

Αναγνώστης: to nou sou gamo th mana sou
xenbast: ο πατέρας μου είναι ο παππούς σου (δύσκολα νοήματα...)